niedziela, 16 listopada 2014

Zuzana Light - ZWOW 23

Sobota była dniem pod znakiem zapytania... wiele do zrobienia, jednak większość poza domem.
Udało mi się jednak wygospodarować rano chwilę na trening i tak padło na ten ZWOW ;)

ZWOW 23

Trening trwa 22 min
Zabójcze 22 min ! 
Nie dla żartu nazywa się "Burpee Tortur"
Poziom zaawansowania - średnio zaawansowani/zaawansowani. 
Mimo tego gdy go włączyłam, ja... początkująca dałam radę 1 serię. 
I nie ukrywam że wróce do niego udowodnić sobie ze 50 Burpess i 100 pompek w 2 seriach jest do pokonania. 

ZWOW 23 składa się z 4 ćwiczeń x 2 serie 
brzmi bardzo delikatnie, ale uwierzcie nie jest to lekki trening.
Ale czy to ma mnie ustrzec przed spełnieniem moich marzeń!? NIGDY ;) 

Yoga Burpees 5 reps
AB Splitters 5 reps
Burpees 50 reps
AIR Squats 100 reps

Przed treningiem wykonałam 10 min rozgrzewkę w postaci: 
Bieg - skip a 
Podskoki - skakanka 
Skręty tułowia, rozgrzanie ramion. 
Po treningu wykonałam ok 10/15 min rozciąganie.  
Sugerując się Stretchingiem Zuzki, oraz kilkoma ćwiczeniami rozciągającymi z  zajęć z klubie fitness.
Trening zajął mi dużo więcej czasu niż Zuzce dwie serie ;) Ale liczy się to, że pokonałam wszystkie przeciwności, zrobiłam to! 


Recenzje innych ZWOW`ów 

1 komentarz:

  1. To już wiem jaki trening będę miała w najbliższym czasie :) Tylko strasznie słaba jestem w pompkach (ale dam rade bo kto jak nie JA :P)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny. ;)
Możesz liczyć na rewanż z mojej strony ;)