niedziela, 16 listopada 2014

Test herbat

Mój test herbat ;)
Jakiś czas temu zaczęłam szukać czegoś co zastąpi mi kawę. Chęć rzucenia kawy zapędziła mnie do różnych herbat, koktajli itp Dziś recenzja napoi na jakie trafiłam i jakie są moje odczucia co do nich.
Green Hills - Zielona z Opuncją
Herbata na którą natrafiłam w biedronce, jako że tam najczęściej robię zakupy.
Moje zdanie: Może ktoś lubić... ale mi kompletnie nie podeszła. W smaku może i jest ok ale nie mogę znieść zapachu opuncji. Czuję dosłownie kwiat. A raczej kwiatowych zapachów nie lubię.


 Zielona Herbata - Feel Green - Także dostępna w Biedronce.
Moja opinia: Jak na woreczkową herbatkę smaczna. Dużo lepsza od tej z opuncją ;p
 Jednak dość słaba. Lubię parzyć zieloną 2-krotnie jednak ta za 2 razem już jest b.słabiutka.

 Czerwona herbata z cytryną - Bio Active
Pierwsza czerwona herbata jaką piłam. Ne jest najgorsza, ale jakaś przepyszna też nie jest.
Co do smaku, zupełnie odbiega od zielonej i zwykłej. Trzeba chcieć polubić. Zapach także zupełnie inny.
 Herbata owocowa, aromatyzowana - VITAX
Pierwsza owocowa herbata która mi smakuje. Czuć i zapach i smak malin.
Pierwsze parzenie - jest dość mocna. 
 
 

 A tutaj herbata zasługująca na miano - Ulubieńca miesiąca!
Green Hills - Czarna z cytryną
Piramidki herbaty która od pierwszego kubka pokochałam!
Cytryny prawie nie czuć, dlatego często dodaję plasterek, lub limonki.
Dostępna w Biedronce za niecałe 4 zł.
Jak widać pełne opakowanie nie doczekało się sfotografowania ;) Jest tak pyszna że jutro biegnę po koleje opakowanie ;) 
Piłyście którąś z nich ? A może macie jakieś wasze ulubione? 
I możecie mi polecić ? Chętnie napiję się czegoś nowego ;)

2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za odwiedziny. ;)
Możesz liczyć na rewanż z mojej strony ;)