wtorek, 9 grudnia 2014

Projekt - Czas dla siebie - 31 chwil

Kolejny raz biorę udział w projekcie z Różową Klarą. 
Tym razem jest to coś idealnego na czas przed świętami. 
Czas dla siebie - 31 chwil. 

Projekt polega na tym aby w grudniu każdego dnia poświęcać chwilę tylko dla siebie. 
Aby zorganizować czas, chęci i wszystkie przeciwności tak aby ta chwila się znalazła ;) 
Czas projektu - 31 dni Grudnia 
Co robimy - 31 przyjemności dla nas 
Efekty możemy publikować na instagramie - obtaguj zdjęcia jako #31 chwil

Co myślicie o takich projektach? Mi się bardzo podobają chociaż nie udaje mi się w 100 % spełniać, to jestem z siebie bardzo zadowolona ;)

 A wy macie jakieś ciekawe wyzwania na ten miesiąc? 
Pochwalcie się w komentarzach ;)

6 komentarzy:

  1. Ciężko znaleźć chwilę dla siebie tym bardziej teraz w okresie przedświątecznym, ale sukcesem jest każda chwila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Twoimi słowami. Jest tak ciężko. Jeszcze tym bardziej jak w pracy urwanie głowy...

      Usuń
  2. Świetny projekt :)

    Pozdrawiam
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, moje wyzwanie na ten miesiąc to trzymać się z dala od pieniędzy :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe ;)
      Bardzo przydatne postanowienie na ten miesiąc... ale jak kupić prezenty i przygotować wszystko na święta trzymając się z daleka od pieniędzy?

      Usuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny. ;)
Możesz liczyć na rewanż z mojej strony ;)