czwartek, 4 grudnia 2014

Podsumowanie planów listopadowych

Na początku listopada stworzyłam listę zadań na ten miesiąc. Miałam je opublikować, jednak post gdzieś zaginął. Postanowiłam więc mieć go na razie w wersji papierowej i sprawdzić się jak mi pójdzie.

Powoli kończy się listopad i mogę podsumować moje zmagania.

Zacznę od przedstawienia listy zadań:

PLAN NA LISTOPAD

1. Zrobię ciasto marchewkowe
2. Zrobię sobie 2 dziurkę w uchu.  
Zrobiłam 2 ;) Jakoś mi się to podoba ;D

3. Ograniczę FB do 1h tyg. 
4. Angielski 1h tyg. 
 50 % - dwa tygodnie były udane, 2 pierwsze zero :(
5. Wezmę udział w 1 rozdaniu. 
6. Wezmę udział w 1 konkursie foto.
7. 2 dni bez makijażu.  2014-11-11; 2014-11-16

8. Znajdę jeden nowy blog i przeczytam od deski do deski.  
nibiesko-szara o której już gdzieś pisałam. Jej blog jest bardzo rozbudowany, dowiedziałam się od niej mnóstwo rzeczy. Polecam ! 

9. Wyrzucę 10 niepotrzebnych rzeczy. 
10. Zrobię sobie domowe spa - 1 wieczór. 
11. Wypróbuję min. 3 nowe zwowy Zuzki  27,23,
60% udało się. ;)

12. Wprowadzę trening siłowy. min 1 raz w tyg. (gdyby było 2 razy w tyg byłabym szczęśliwa.)
50 % - Pierwsze dwa tygodnie jedynie orbitrek... dwa kolejne tygodnie już lepiej była Zuzka i inne treningi... a siłowe w sumie 4 treningi przez 2 tyg. 
13. Ukończę wyzwanie FitFoto Wyzwanie z Różową Klarą. 
Udało się. Podsumowanie dodam niebawem ;)

Trochę tego było ale jestem z siebie zadowolona. Przede wszystkim że udało się chociaż trochę ograniczyć FB oraz coraz więcej czasu oddaje się angielskiemu. ;)

Spełnione ok 70 %

ciasto marchewkowe

8 komentarzy:

  1. kiedy mamy wypisane plany na dany miesiac, dzien to od razu latwiej je zrealizowac :)
    gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) wystarczy zerknąć na kartkę i wiemy co zrobić zamiast marnować czas na szarą rzeczywistość ;)

      Usuń
  2. Gratuluję 70% !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ja również muszę się ograniczyć w ogóle co do kompa - i zabrać za arabski :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arabski ???
      Ja mam problem ogarnąć angielski a arabski ???
      Zazdroszczę chęci ale mimo to trzymam kciuki za Ciebie!

      Usuń
  3. Fajnie, że wyznaczasz sobie cele i konsekwentnie je realizujesz :) Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy konsekwentnie? hehe
      Jakoś ogarniam ;p
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny. ;)
Możesz liczyć na rewanż z mojej strony ;)