niedziela, 7 grudnia 2014

Podsumowanie listopada - Moja lista zadań 101 in 365 days

To już 2 miesiąc z listą zadań 101 in 365 days. 

Nie jest to mocny miesiąc ale jednak coś idzie do przodu. ;) 

Aktualizacja Tutaj ;)
Podsumujmy: pkt spełnione w 100%
24. Zdrobię sobie 2 dziurkę w uchu ;)
46. Zmienię wygląd bloga na bardziej przejrzysty.
54. Będąc u fryzjerki zapytałam jej jak długość moich włosów i potwierdziła że są dłuższe niż do łopatek ;) Więc pkt zaliczam ;)
60. Spróbuje Yogi min 20 min. - 35 min filmiku który znalazłam u niebieskoszarej ;)
63. Ukończe dwa wyzwania blogowe ;) - Październik w słowach, Fit foto wyzwanie II, Rozpoczęłam 31 chwil dla siebie u Różowej Klary.
70. Zabrałam chrzestnicę na basen ;)
71. Zrobiłam porządek na komputerze ;)
84. Coraz bardziej zaangażowałam się w pracę. Angażuję się dalej chociaż w tej kwestii robi się coraz gorzej... szykują się zmiany kierownika... ciekawa jestem jak to będzie..
Pkt realizowane (w trakcie)
Bardzo ambitnie zaczęłam uczęszczać do stomatologa. Może uda mi się wszystkie ubytki naprawić ;)
Ginekologa także raz odwiedziłam ;)
Upiekłam ciasto marchewkowe i dyniowe.
Staram się więcej czasu poświęcać na pisanie bloga, co daje efekty ;)
Zorganizowałam dla siebie wieczór spa ;)
Byłam u fryzjera 1 grudnia. ;)
U kosmetyczki także ;)
Coraz lepiej idą mi dni bez makijażu ;)
Ze sportem idzie ciężko ale nie znaczy ze wcale. Wypróbowałam 2 nowe zwowy, była także zumba i siłówka.
Coraz lepiej idzie mi wyrzucanie niepotrzebnych rzeczy ;)

Najbardziej starałam się przyłożyć do angielskiego i ograniczenia fb. Nie ukrywam fb poszło mi nawet nieźle ;) 
Angielski lepiej niż w październiku ale jeszcze nie tak jak bym chciała. ;) 


8 pkt spełnionych w pełni mnie zadowala. ;)

Jest to moja pierwsza lista, widzę źle ułożone zadania. Zastanawiam się nad kilkoma zmianami, ze względu na to iż niektóre będą nie do wykonania. Zastąpię je innymi ambitnymi ;)

1 komentarz:

  1. oo właśnie musze odświeżyć swoją liste i zaznaczyćczego już dokonałam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny. ;)
Możesz liczyć na rewanż z mojej strony ;)