poniedziałek, 1 lipca 2013

Podsumowanie miesiąca

Witam. 
Dziś podsumuje moje sportowe wyczyny w miesiącu czerwcu. Nie było tego za wiele ale mam nadzieję że to mnie zmotywuje do większej aktywności w lipcu. 
A więc w sumie wyszło tego 908 min czyli 15 h i 8 min. 
Biegać zaczęłam od 11 czerwca - wybiegałam 17 km 400m 
Rolki 28 km
Rower 75 km
Plus inne ćwiczenia 108 min czyli baaardzo mało.



Moja waga spadła przez miesiąc o 0.8 kg kiepsko... ale po maju to już chociaż ruszyła. Bo w maju stała jak zabita.


Moje postanowienia na lipiec... 
1 - przeciec 2km bez odpoczynku 
2 - przejechać jednocześnie 30km rowerem 
3 - Mieć min 30h przećwiczone przez cały miesiąc 
4 - Uroda min 50 zabiegów pielęgnacyjnych dla ciała 


1 komentarz:

  1. Moja o tyle wzrosła. Jednak do 2kg ogólnie jakoś to akceptuje. Oprócz tego zmierzyłam się i raczej niema różnicy.
    Trzymam kciuki za Twoje lipcowe postanowienia. Mam nadzieję, że uda Ci się przebiec ciągle te dwa kilometry, bo bieganie to naprawdę świetny sport :) i wcale nie taki straszny jak się wydaję na pierwszy rzut oka :)
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny. ;)
Możesz liczyć na rewanż z mojej strony ;)