poniedziałek, 1 lipca 2013

Testowałam peeling cukrowy

Z tą opinią szykowałam się już jakiś czas. Chciałam wam powiedzieć coś więcej o:
 Peelingu cukrowym firmy Paloma. - Czekoladowym. 


Zacznę od tego co nam napisał producent. 

Czekoladowy peeling cukrowy do ciała złuszczająco - odżywczy. 
- dzięki naturalnym kryształkom cukru szybko i delikatnie złuszcza martwy naskórek, pobudzając mikrokrążenie skóry
- masło Shea, witaminy A i E oraz olejek makadamia i migdałowy intensywnie nawilżają i regenerują skórę, natłuszczając ją i odżywiając 
- apetyczny zapach czekolady daje zastrzyk pozytywnej energii 
Polecane do suchej i szorstkiej skóry. 




Będę tu bardzo zgodna z producentem. Świetna konsystencja, pięknie złuszcza skórę, nawilżenia może nie daje tak jak oliwka, ale da się je odczuć. I ten zapach! Dziewczyny jak lubicie czekoladę to ten peeling jest dla was. 
Ja staram się czekolady nie jeść to chociaż mogę sobie poniuchać ten piękny zapach. 
Opakowanie zawiera 200ml. Myślę że na jakieś 4/6 użyć wystarczy. Jest poręczne, ładnie zabezpieczone. 
Ceną jestem bardzo mile zaskoczona. Nie wiem ile ten peeling kosztuje w normalnej cenie, ale ja kupując w promocji dałam za niego 11 zł. i jestem mega zadowolona bo widziałam podobny peeling firmy Perfecta i kosztował ponad 20 zł. 
 


Cena za jaką kupiłam produkt : 11 zł 
Konsystencja : dość gęsta 
opakowanie : 200ml 
Wystarcza na : 4/6 użyć 
Czy kupię go ponownie? - Jak najbardziej tak. 
Polecam !

1 komentarz:

  1. Wygląda bardzo zachęcająco, muszę się za nim porozglądać :P Przy okazji zapraszam na rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny. ;)
Możesz liczyć na rewanż z mojej strony ;)