poniedziałek, 11 maja 2015

Szlakiem kanału La Manche - i małe wyjaśnienie.


Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany... 

Zapewne niektórzy zastanawiają się co się dzieje ze mną, czemu tak rzadko tu zaglądam.
Nie zaprzeczę. Ostatnio miałam bardzo mało czasu. Przeprowadzka do innego kraju, szukanie mieszkania, pracy, załatwianie wszystkich formalności, kotna w banku. Na szczęście wszystko powoli ogarniam i powracam do systematycznego pisania i systematycznych treningów. 
A dziś żeby nie było, że przez ten okres nic nie robiłam, przedstawiam aktywny urlop między jedną a drugą pracą w postaci zdjęć. 


Miejscowość - Lulworth Cove  , Wielka Brytania 

Chcesz zobaczyć większe zdjęcie, kliknij na nie. 

Lulworth Cove, kanał La Manche, plaża
Lulworth Cove nad kanałem La Manche, kamienista plaża
Lulworth Cove, kanał La Manche, plaża
Lulworth Cove nad kanałem La Manche
Lulworth Cove, kanał La Manche, plaża, klif
Lulworth Cove nad kanałem La Manche
Piękne widoki
Lulworth Cove, kanał La Manche, plaża
Lulworth Cove nad kanałem La Manche
Mój siłacz ;D 
Lulworth Cove, kanał La Manche, plaża, klify, kamienista plaża,
Lulworth Cove nad kanałem La Manche

Lulworth Cove, kanał La Manche, plaża, czarodziejski ogród
Lulworth Cove nad kanałem La Manche
Czarodziejski ogród...

Lulworth Cove nad kanałem La Manche
Pierwsze metry pokonane, pierwsze strachy za mną. 

Lulworth Cove, kanał La Manche, plaża, klify,
Lulworth Cove nad kanałem La Manche
Lulworth Cove nad kanałem La Manche
W komplecie ;) 


Lulworth Cove, kanał La Manche, plaża, klify, spacer po klifach, spacerować nad przepaścią,

Lulworth Cove, kanał La Manche, plaża
Lulworth Cove nad kanałem La Manche
Kto oglądał Piratów z Karaibów?
Poznajesz łuk? 
klify, Lulworth Cove, osiołek, wolość, truskawki, adventure
W drodze powrotnej zaatakowały nas osiołki;)
Wiedzieliście że lubią truskawki?
plaża, kanał La Manche,
Lulworth Cove nad kanałem La Manche












Jak Ci się podobała moja przeprawa brzegiem kanału La Manche centralnie nad klifem? 


1 komentarz:

  1. To rzeczywiście widzę duże zmiany u Ciebie :). Na spokojnie wracaj na bloga ;). Piękną miałaś wycieczkę, chętnie bym się na taką wybrała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedziny. ;)
Możesz liczyć na rewanż z mojej strony ;)