poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Fotografia - hobby na całe życie

Fotografia to coś więcej niż moje hobby, to moje życie. 
Nie jestem profesjonalistą, nie robię zdjęć po to aby podobały się wszystkim. 
Robię zdjęcia przede wszystkim tak, jak ja widzę świat. Przedstawiam go moimi oczami, moją duszą. 
Nie jedna osoba może zarzucić mi niestosowanie zasad fotografii, złe światło, krzywy kadr... lub przepalenie. Rozumiem, każdy ma swoje zdanie. 
Jednak to jest to co widzę, jak to widzę i jak czuję. 

I to jest w tym wszystkim najpiękniejsze! Robię to bo to kocham! 

Przedstawię Ci poniżej kilka moich prac. Nie są z najwyższej półki, nie są może nawet średnie, ale są moje. Jeśli już tu trafiłaś napisz kilka słów poniżej. Szczerze, nie boje się krytyki. Bo wiem że każdy ma inne podejście :) 

Miłego dnia Ci życzę ;) 

Zapraszam do oglądania ;) 

Ewelinka / New Forest 
Ewelinka / New Forest 

Edytka / New Forest
Edytka / New Forest 


PS. Będzie mi nieziemsko miło jeśli dasz znać co o nich myślisz :)
Poza tym napisz także jakie jest Twoje hobby. I zostaw link do siebie, bardzo chętnie Cie odwiedzę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny. ;)
Możesz liczyć na rewanż z mojej strony ;)